Contact Conducerea Primariei Program audiente Descarcare formulare Strategia de dezvoltare a municipiului Husi Proiecte
 
Primaria Husi
Administratia publica locala
Serviciul Public Local de Asistenta sociala
Serviciul Public Comunitar de Evidenta a persoanelor
Directia Urbanism, Administrare si Dezvoltare Locala
Compartimentul Gestionarea Resurselor Umane si a Functiilor Publice, Informatizare
Compartimentul Agricol si Cadastru
Compartimentul Autorizare Control
Serviciul Impozite si Taxe Locale

Organigrama Primariei municipiului Husi
Consiliul local Husi
Componenta
Comisii de specialitate
Hotariri
Convocarea Consiliul Local in sedinte

REGISTRUL DISPOZITIILOR EMISE DE PRIMARUL MUNICIPIULUI HUSI

ANUL 2021 - Iulie

Nr. actului Data emiterii Continutul pe scurt al actului
525 30.07.2021 Privind plata orelor de noapte prestate de catre personalul de paza din cadrul Primariei municipiului Husi
524 26.07.2021 Privind mentinerea d-nei Halcu Petronia-Teona in functia publica de executie detinuta de referent de specialitate, clasa II, grad profesional superior la Compartimentul Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Cadastru Urban- Directia Urbanism, Administrare  si Dezvoltare Locala din cadrul Primariei municipiului Husi
523 26.07.2021 Privind plata indemnizatiei membrilor si secretarului Comisiei de examen pentru promovarea in grad profesional a unor functionari publici din cadrul SPCLEP Husi
522 26.07.2021 Privind plata indemnizatiei membrilor si secretarului Comisiei de Concurs de recrutare pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Buget/Contabilitate- Directia Economica din cadrul Primariei municipiului Husi
521 26.07.2021 Privind aprobarea planului de servicii pentru copilul Besleaga Miruna Catalina
520 26.07.2021 Privind acordarea ajutorului de urgenta pentru Alexa Paraschiva
519 26.07.2021 Privind aprobarea planului de servicii pentru copilul Besleaga Miruna Catalina
518 26.07.2021 Privind acordarea ajutorului de urgenta pentru Margean Silviu- Sergiu
517 23.07.2021 Cu privire la convocarea Consiliului Local al municipiului Husi in sedinta ordinara, in ziua de 29 iulie 2021
516 22.07.2021 Privind constituirea Comisiei de scoatere din functie a mijloacelor fixe si obiectelor de inventar din Parcul de agrement Recea, in vederea casarii si valorificarii acestora
515 22.07.2021 Privind incadrarea d-nei Filip Aurora, pe post de functie de executie, in regim contractual, de muncitor necalificat, treapta I, pe durata nedeterminata, la Centru Public de Desfacere al municipiului Husi
514 22.07.2021 Privind suspendarea dreptului la ajutor social pentru Tase Catalin
513 20.07.2021 Privind incetarea raportului de serviciu, prin acordul partilor al d-nei Apostul Claudia- inspector, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Autorizare si Control din cadrul Primariei municipiului Husi
512 19.07.2021 Privind numirea d-nei Lacatus Elena Mirela in functia publica de executie de consilier, clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Administrarea Domeniului Public si Privat- Directia Urbanism, Administrare si Dezvoltare Locala din cadrul Primariei Husi
511 19.07.2021 Privind prelungirea detasarii d-nei Axinte Beatrice de la SC Parcuri Verzi &Urban Trans SRL Husi la Primaria municipiului Husi- Biroul Agricol si Cadastru- Directia Administratie Publica Locala
510 15.07.2021 Privind instituirea curatelei speciale si numirea d-nei Topala Eugenia in calitate de curator special pentru minorii Merlan Iosif, Merlan Matei, si Merlan Iustin
509 15.07.2021 Privind suspendarea dreptului la ajutorului social pentru Irimia Maricel
508 15.07.2021 Privind suspendarea dreptului la ajutorului social pentru Buzilica Mugurel
507 15.07.2021 Privind incetarea dreptului la ajutorul social pentru Patras Ioan
506 15.07.2021 Privind incetarea dreptului la ajutorul social pentru Enache Gheorghe
505 15.07.2021 Privind incetarea dreptului la ajutorul social pentru Moisa Ion
504 15.07.2021 Privind incetarea dreptului la ajutorul social pentru Ciobotaru Vasilica
503 15.07.2021 Privind incetarea dreptului la ajutorul social pentru Radu Mihai
502 15.07.2021 Privind incetarea dreptului la ajutorul social pentru Cornica Corneliu
501 15.07.2021 Privind incetarea dreptului la ajutorul social pentru Ciobanu Costel
500 15.07.2021 Privind stabilirea dreptului la ajutor social pentru Alecu Lorena
499 15.07.2021 Privind reluarea acordarii dreptului  la ajutorul social pentru Buroaga Ionel
498 15.07.2021 Privind reluarea acordarii dreptului la ajutorul social pentru Chiriac Adrian
497 14.07.2021 Privind numirea d-nei Cehan Mihaela Alberta in functia publica de executie de auditor, clasa I, grad profesional principal, pe durata nedeterminata, la Compartimentul Audit Intern din cadrul Primariei municipiului Husi
496 14.07.2021 Privind modificarea Dispozitiei nr.462/25.06.2021 privind constituirea Comisiei de concurs pentru ocuparea functiei de executie, in regim contractual, de muncitor necalificat la Centru Public de Desfacere Husi si a Comisiei de solutionare a contestatiilor ce pot aparea in urma sustinerii concursului  din data de 19 iulie 2021
495 14.07.2021 Privind virarea de credite pe subdiviziuni ale clasificatiei bugetare in limitele bugetului aprobat pe anul 2021
494 13.07.2021 Privind aprobarea normelor proprii referitoare la angajarea, lichidarea ordonantarea si plata cheltuielilor din bugetul proiectului "SIS -Husi- Servicii integrate Socio-medicale pentru Husi Comunitate Incluziva, SMIS 139988, finantat in cadrul Programul Operational Capital Uman (POCU) 2014-2020  Obiectivul tematic 9: Promovarea incluziunii sociale, combaterea saraciei si a oricarei forme de discriminare, Prioritatea de investitii 9.vi: Strategii de dezvoltare locala plasate sub responsabilitatea comunitatii, Obiectivul specific 5.1: Reducerea numarului de persoane aflate in risc de saracie si excluziune sociala din comunitatile marginalizate ( roma si nonroma) din orase/municipii cu peste 20.000 locuitori cu accent pe cele cu populatie apartinand minoritatii roma, prin implementarea de masuri/operatiuni integrate in contextul mecanismului de DLRC, organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale
493 13.07.2021 Privind aprobarea normelor proprii referitoare la angajarea, lichidarea ordonantarea si plata cheltuielilor din bugetul proiectului "Achizitionarea de echipamenteIT in vederea desfasurarii activitatilor scolare in contextul SARS- COV 2  SMIS 144153, finantat in cadrul Programul Operational Competitivitate 2014-2020, Axa prioritara 2-Tehnologia informatiei si Comunicatiilor(TIC) pentru o economie digitala competitiva Prioritatea de investitii 2c- Consolidarea aplicatiilor TIC pentru e-guvernare, e-invatare, e-incluziune, e-cultura, e-sanatate: Obiectiv specific OS 2.4- Cresterea gradului de utilizare a internetului, Actiunea 2.3.3 Imbunatatirea continutului digital si a infrastructurii TIC sistemice in domeniul e-educatie, organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale
492 13.07.2021 Privind aprobarea normelor proprii referitoare la angajarea, lichidarea ordonantarea si plata cheltuielilor din bugetul proiectului "ACCEPT- Actiuni concrete in Comunitate, Educatie pentru Totii  SMIS 139987 finantat in cadrul Axei Prioritare 5:Dezvoltare locala plasata sub responsabilitatea comunitatii din Programul Operational CApital Uman (POCU )  2014-2020, Obiectivul tematic 9: Promovarea incluziunii sociale, combaterea saraciei si a oricarei forme de discriminare, Prioritatea de investitii 9.vi: Strategii de dezvoltare locala plasata sub responsabilitatea comunitatii, Obiectivul specific 5.1: Reducerea numarului de persoane aflate  in risc de saracie si excluziune sociala din comunitatile marginalizate ( roma si non-roma)din orase/municipii cu peste 20.000 locuitori cu accent pe cele cu populatie apartinand minoritatii roma, prin implementarea demasuri/operatiuni integrate inn contextul mecanismului de DLRC, organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale
491 13.07.2021 Privind aprobarea normelor proprii referitoare la angajarea, lichidarea ordonanatarea si plata cheltuielilor din bugetul proiectului "Modernizarea si dotarea Ambulatorului Spitalului Municipal Husi D Castroian  din Husi " cod SMIS 126737 finantat in cadrul Programului Operational Regional  2014-2020 Axa prioritara 8- Dezvoltarea infrastructurii sanitare si sociale: Prioritatea de investitii 8.1- Investitii in infrastructurile sanitare si sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel national , regional si local, reducand inegalitatiile in ceea ce priveste starea de sanatate si promovand incluziunea sociala prin imbunatatirea accesului la serviciile sociale, culturale si de recreere, precum si trecerea de la serviciile institutionale la serviciile prestate de comunitati, Obiectivul specific 8.1- Cresterea accesibilitatii serviciilor de sanatate, comunitare si a celor de nivel secundar, in special pentru zonele sarace si izolate, Operatiunea A- Ambulatorii pentru dotarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat Spitalului municipal D Castroian" Husi, organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale
490 13.07.2021 Privind aprobarea normelor proprii referitoare la angajarea, lichidarea ordonanatarea si plata cheltuielilor din bugetul proiectului "Introducerea solutii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative vizabd competentele partajate in cadrul Primariei municipiului Husi " cod SIPOCA 829/SMIS136134 finantat in cadrul Programului Operational Capacitate Administrativa 2014-2020 -cerere de proiecte POCA/661/2/1(CP 13/2019 pentru regiunile mai putin dezvoltate) "Fundamentarea deciziilor, planificare strategica si masuri de simplificare pentru cetateni la nivelul administratiei publice locale din regiunile mai putin dezvoltate",lansat de Ministerul Lucrarilor Publice, Dezvoltarii si Administratiei, prin Autoritatea de MAnagement pentru Programul Operational Capacitate Administrativa, organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale
489 13.07.2021 Privind aprobarea normelor proprii referitoare la angajarea, lichidarea ordonanatarea si plata cheltuielilor din bugetul proiectului "Introducerea de sisteme informatice pentru optimizarea proceselor in municipiul Husi" cod SIPOCA 631/SMIS  128787 finantat in cadrul Programului Operational Capacitate Administrativa 2014-2020 -cerere de proiecte POCA/350/2/1(CP 10/2018 pentru regiunile mai putin dezvoltate) "Fundamentarea deciziilor, planificare strategica si masuri de simplificare pentru cetateni la nivelul administratiei publice locale din regiunile mai putin dezvoltate", organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale
488 13.07.2021 Privind numirea expertului tehnic cooptat in comisia de evaluare pentru atribuirea contractului de achizitie publica: Achizitie de produse in cadrul proiectului "Implementare solutii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative vizand competentele partajate in cadrul Primariei municipiului Husi
487    
486 09.07.2021 Privind avansarea in gradatia 3 de vechime in munca- peste 10 ani a d-nei Baciu Diana Simona- consilier, grad profesional I A la Biroul Agricol si Cadastru- Directia Administratie Publica Locala din cadrul Primariei municipiului Husi
485 08.07.2021 Privind aprobarea normelor proprii referitoare la angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor din bugetul proiectului  Reducerea emisiilor de carbon in municipiul Husi bazata pe Planul de Mobilitate Durabila -SMIS 123567, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 3 Sprijinirea tranzactiei catre o economie cu emisii scazute de carbon, prioritatea de investitii 4 e: Promovarea unor strategii cu emisii scazute de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritorii , in special pentru zonele urbane, inclusive promovarea mobilitatii urbane multimodale durabile si a masurilor de adaptare relevante pentru atenuarea Obiectiv specific 3.2- Reducerea emisiilor de carbon in zonele urbane bazata pe planurile de mobilitate urbana durabila, organizarea evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale
484 08.07.2021 Privind aprobarea normelor proprii referitoare la angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor din bugetul proiectului Reabilitare termica /modernizare sediul Primariei municipiului Husi, judetul Vaslui -SMIS 117872, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 3 Sprijinirea tranzactiei catre o economie cu emisii scazute de carbon, prioritatea de investitii 3.1 sprijinirea eficientei energetice a gestionarii inteligente a energiei si a utilizarii energiei din surse regenerabile in infrastructurile publice inclusiv in cladirile publice si in sectorul locuintelor, Obiectiv specific Cresterea eficientei energetice in cladirile rezidentiale,cladirile publice si sistemele de iluminat public indeosebi a celor care inregistreaza consumuri energetice mari,organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale
483 08.07.2021 Privind aprobarea normelor proprii referitoare la angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor din bugetul proiectului Reabilitare modernizare si echiparea infrastructurii educationale pentru corp cladire C1 al Colegiului Agricol  D Cantemir- SMIS 122165, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2014-2020, Axa Prioritara 10, Prioritatea de investitii 10.1, obiectivul specific 10.2, organizarea evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale
482 08.07.2021 Privind acordarea ajutorului de urgenta pentru Andone Cornelia
481 08.07.2021 Privind reluarea dreptului la stimulentul educational, acordat sub forma de tichet social in anul scolar 2020-2021 pentru Hincu -Chetran Viorica Liliana
480 07.07.2021 Privind stabilirea perioadei in care va avea loc desemnarea reprezentantilor functionarilor publici in comisia paritara ce se va constitui la nivelul aparatului de specialitate al primarului municipiului Husi si al serviciilor publice subordonate Consiliului Local al municipiului Husi
479 05.07.2021 Privind avansarea in gradatia 5 de vechime in munca - peste 20 de ani a d-nei Mistrianu Marilena Eugenia, inspector, clasa I, Grad profesional superior la Compartimentul Executare Silita, Creante Bugetare- Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei municipiului Husi
478 05.07.2021 Privind promovarea d-nei Sirbu Mirela in functia publica de executie de referent, clasa III, grad profesional superior la SPCLEP Husi
477 05.07.2021 Privind promovarea d-lui Marius Dumitrascu in functia publica de executie de inspector, clasa I, grad profesional superiorla Compartimentul Protecvtie Civila din cadrul Primariei municipiului Husi
476 05.07.2021 Privind numirea Comisiei de evaluare pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Achizitie de servicii de actualizare Plan Urbanistic General (PUG) si al Regulamentului Local de Urbanism (RLU)aferent PUG, municipiul Husi
475 02.07.2021 Privind stabilirea procentului de majorare al  salariului de baza si plata persoanelor nominalizate in echipa de implementare a proiectului" Implementare solutii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative vizand competentele partajate, in cadrul Primariei municipiului Husi cod SIPOCA 829/SMIS 136134, pentru luna mai 2021
474 02.07.2021 Privind stabilirea procentului de majorare al  salariului de baza si plata persoanelor nominalizate in echipa de implementare a proiectului" Introducerea de sisteme informatice pentru optimizarea proceselor in municipiul Husi  cod SIPOCA 631/ cod SMIS 128787, pentru luna mai 2021
473 02.07.2021 Privind aprobarea programului pentru desfasurarea programului de stagiu a d-lui Dacu Ciprian -consilier clasa I, grad profesional debutant la Compartimentul Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Cadastru Urban  -Directia Urbanism din cadrul Primariei Husi
472 02.07.2021 Privind instituirea curatelei si numirea domnului Busuioc Constantin curator special al persoanei majore Popa Ecaterina
471 02.07.2021 Privind numirea d-lui  Ailenei Marius -consilier, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Cadastru Urban  -Directia Urbanism din cadrul Primariei Husi  ca indrumator de program de stagiu pentru Dacu Ciprian
470 01.07.2021 Privind aprobarea listei cu persoanele fara adapost, ca destinatari finali in cadrul Schemei Nationale de Sprijin pentru Persoanele Varstnice si pentru Persoanele fara Adapost (SNSPVPA)
469 01.07.2021 Privind numirea d-lui Dacu Ciprian in functia publica de executie de consilier, clasa I, grad profesional debutant la Compartimentul Disciplina in constructii -Directia Urbanism din cadrul Primariei Husi
468 01.07.2021 Privind salarizarea personalului din cadrul Primariei municipiului Husi, aferenta lunii iunie 2021

 

Informatii publice
Program audiente
Descarcare formulare
Autorizatii construire
Certificate urbanism
Anunturi publice
Contact
Legea nr. 544/2001
Buletinul informativ
Lista informatiilor de interes public
Modalitati de contestare
Model cerere solicitare informatii de interes public
Fise de evaluare Legea 544/2001

 


Legea nr. 52/2003
Anunt
Proiecte de hotariri supuse atentiei publice
Rapoarte anuale, Legea 52/2003

 

privind aprobarea executiei bugetului local, bugetului institutiilor publice finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii, si bugetului creditelor interne incheiata la data de 30.06.2016